René Egli Actie 2x 10%

Meer afbeeldingen

René Egli Actie 2x 10%

René Egli Actie 2 maal 10% korting

WOW dubbele korting !!!

Samen met de fantastische René Egli Centers op Fuerteventura hebben we een supergave kortingsactie bedacht!

Je krijgt 10% korting bij René Egli en 10% korting op alle producten van vinnetjes.nl

Hoe werkt het?

1 Boek via e-mail bij René Egli, gebruik hiervoor het volgende adres: marketing@rene-egli.com en vermeld de kortingscode: 10% Vinnetjes-Discount

2 Je ontvangt van hun een reserveringsnummer.

3 Je kijkt bij Vinnetjes.nl wat je graag zou willen kopen. De 10% korting geldt op alle artikelen.

4 Je stuurt een email naar info@vinnetjes.nl met daarin wat je wilt hebben en jouw reserveringsnummer bij Rene Egli.

5 Je ontvangt een factuur voor de gekochte producten inclusief de 10% korting.

6 Zodra de betaling binnen is worden de producten verzonden.

7 Prettige vakantie bij René Egli en veel plezier met je nieuwe spullen.

Tip: Het Hotel Meliã Gorriones (heel dicht bij de centers van Rene Egli) is echt een aanrader!

In voorraad
€ 0,00

Uitgebreide Beschrijving

René Egli Actie 2x 10%

Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen worden doorgaans de volgende dag geleverd. Als het product niet op voorraad is duurt het doorgaans 5 werkdagen. Er wordt enkel verstuurd op maandag t/m vrijdag.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het product en de prijs. Basisprijs is €6.95 voor een verzending met track & trace. Is het een product langer dan 1m dan is er sprake van afwijkende verzendkosten. Boven €75 worden geen verzendkosten in rekening gebracht tenzij anders vermeld bij het product. Dit geldt doorgaans voor de soms extreme aanbiedingen en gebruikte zeilen of boards.

Hoe voorkomen jullie beschadiging tijdens de verzending?

Door alle producten met veel zorg te verpakken proberen Vinnetjes.nl en haar leveranciers ten alle tijden te zorgen dat uw product onbeschadigd aankomt. Mocht dit onverhoopt toch misgaan en komt het product beschadigd aan, accepteer het dan niet of vermeld dit duidelijk op de pakbon als u tekent voor ontvangst. Maak hier svp ook een foto van. Graag ontvangen wij een melding met de foto mocht dit het geval zijn.

Het product wat ik zoek staat er niet bij wat nu?

Wij proberen een zo volledig mogelijk assortiment aan te bieden. Dit is echter wel een continu proces. Stuurt u ons svp op info@vinnetjes.nl (of gebruik het contact formulier) een bericht met daarin het product wat u zoekt dan zullen wij zien of we u alsnog kunnen helpen.

Ik heb advies nodig, ik wil een persoonlijk aanbod of ik wil inruilen.

Stuurt u ons svp op info@vinnetjes.nl (of gebruik het contact formulier) een bericht met daarin uw vraag dan komen wij zo snel mogelijk bij u terug.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Vinnetjes.nl werkt samen met Stichting Sisow en kan zodoende diverse betaalwijzen faciliteren. Wij proberen zo veel mogelijk betaalwijzen te ondersteunen Wij ondersteunen geen creditcard en paypal. De reden hiervoor is dat betalingen via creditcard terug te trekken zijn. Wij kunnen het ons voorstellen dat u als klant dat mogelijk als voordeel ziet. Voor ons is het jammer genoeg inmiddels een bewezen risicovol betaalmiddel waarbij wij als shop een groot risico lopen de betaling niet te mogen/kunnen behouden. Als er geleverd is is dat een probleem kunt u zich voorstellen. We hebben inmiddels ook een aantal mogelijkheden voor Belgische klanten en ook een aantal betaawijzen die europbreed bruikbaar zijn. 

Retourneren

Mijn bestelling klopt niet. En nu?

Neem alstublieft zsm contact op met info@vinnetjes.nl of stuur een bericht via het contactformulier

Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?

Neem alstublieft zo snel mogelijk contact op met info@vinnetjes.nl of stuur een bericht via het contactformulier

  • Info@vinnetjes.nl